שאלות נפוצות

האם מומלץ להזמין מקום למעבורת פרובינסטאון?

אנו ממליצים בחום להזמין את הטיול שלכם, במיוחד בסופי שבוע, בחגים ובשבועות נושא. טיולים לעתים קרובות נמכרים.

איזה מין מעבורת זו?

ספינת המעבורות הראשית שלנו Ptown Salacia היא אחת הקטמרנים הגדולים והמהירים ביותר לנוסעים בלבד בצפון מזרח. היא מלאה באביזרי פנים נוחים ונוסעת במהירות של עד 40 קשר, ומביאה אותך אל פרובינסטאון וממנה תוך כ-90 דקות. היא מצוידת גם במערכת ממוחשבת לייצוב הרכיבה לרכיבה החלקה ביותר על המים. (שים לב שהקצאות כלי השיט כפופות לשינויים; קטמרנים שאינם סלאסיה משמשים לעתים לשירות המעבורת של פרובינסטאון.)

האם אני יכול להביא מטען על הסיפון?

אנו מבינים כי בנוסף לטיולי היום שלנו, נוסעים רבים עשויים לנסוע לשהייה ממושכת בפרובינסטאון ולכן עשויים להיות להם מזוודות. כמחווה לנוסעים שלנו, BHCC מאפשרת כיום מטען על הסיפון ללא תשלום. הנחיות המטען הן כדלקמן: אנא שימו לב ששטח האחסון מוגבל מאוד. אנו מבקשים מכם לשמור על מקסימום מטען אחד לאדם. יש למסור מטען או פריטים מעל 45 אינץ' ליניאריים (סך כל הגובה, הרוחב והעומק של התיק) לצוות שבראש הכנופיה בעת העלייה למטוס ויישארו באחסון, ללא גישה, לאורך כל הנסיעה. בהתחשב בכך, אנא הסר את כל הפריטים הדרושים לך כשאתה על הסיפון - למשל מחשב נייד, אוזניות, קרם הגנה - מהמזוודות שלך לפני הכניסה לחניון. הציות שלך להנחיות אלה מוערך מאוד.

מתי עלי להגיע?

אנא הגיעו 30 דקות לפני מועד היציאה שלכם כדי לאפשר עלייה למטוס. המעבורת יוצאת על פי לוח הזמנים וברגע שהיא עוזבת את המזח, פספסתם את הסירה!

כמה זמן הנסיעה במעבורת מבוסטון לפרובינסטאון?

לשירות המעבורת BHCC P-Town יש זמן נסיעה ממוצע של כ-90 דקות מהרציף לרציף.  יש לתכנן זמן נוסף לירידה מהאונייה ולאחזור המטען.  נסיבות מסוימות כגון מזג אוויר קיצוני, בעיות מכניות וכו '. עשוי להאריך את זמן הנסיעה.

כמה זמן אני צריך כדי ליצור קשר בין שדה תעופה או חיבור תחבורה אחר?

הנוסעים נזכרים כי זמן הנסיעה הממוצע של 90 דקות במעבורת פרובינסטאון מייצג את הזמן שעובר מחוף לחוף. יש להקצות זמן גם לירידה מהאונייה ולאחזור מזוודות.   בנוסף, תנאי הים, מספר הנוסעים הגבוה והנסיבות ברגע שאתה מגיע לבוסטון, כגון תנועה וכו 'יכולים כולם להשפיע על היכולת שלך ליצור את החיבור שלך.  אנו ממליצים בחום להשאיר מספיק זמן בעת הזמנת החיבור שלך כדי לאפשר משתנים שעלולים להתרחש. 

יש אוכל במעבורת פרובינסטאון?

מעבורת פרובינסטאון (Provincetown Ferry) כוללת גלריה על הסיפון ובר מזומן מלא, בו ניתן לרכוש מגוון רחב של חטיפים, כריכים ומשקאות במזומן או בכרטיס אשראי. 

אתה יכול להמליץ על דברים לעשות בפרובינסטאון?

בהחלט. פשוט בקשו מהקונסיירז' שלנו על הסיפון המלצות על אוכל, בידור ולינה. תוכלו גם למצוא חוברות ומפות בדלפק הקונסיירז' שיעזרו לכם למצוא את דרככם.

למידע נוסף, אנא בקרו באתר:

משרד התיירות של פרובינסטאון –

לשכת המסחר של פרובינסטאון –

גילדת העסקים של

האם הכרטיס שלי מבטיח מושב על הסיפון?

BHC מקפידה על הנחיות הבטיחות ועל מגבלות הקיבולת הספציפיות לכלי שיט שנקבעו על ידי הסמכת משמר החופים האמריקאי. מגבלות הקיבולת נקבעות על סמך מספר האנשים שהוסמכו להיות על הסיפון למעבר, ולא על סמך מספר המושבים בספינה. לכן, בנסיעות שחוות נפח גבוה, מספר הנוסעים יעלה על מספר המושבים על הסיפון.  הנוסעים נזכרים כי על מנת למקסם את הזדמנויות הישיבה, חפצים אינם מורשים על המושבים ויש לחלוק את הישיבה בתאים עם נוסעים אחרים.  

האם הנוסעים חווים אי פעם מחלת תנועה?

ספינות המעבורות שלנו בפרובינסטאון (קטמרנים במהירות גבוהה) מתוכננות להיות יציבות מאוד, אך בתנאי ים מסוימים, חלק מהנוסעים עלולים לחוות מחלת תנועה. אם אתה חושב שזה יכול להיות אתה, תרופה כגון Dramamine עשוי לעזור אבל אתה צריך לקחת את זה לפחות שעה לפני העלייה למטוס. רכיבה בסמוך לקדמת הסירה ופניה קדימה יכולה לעזור, כמו גם ג'ינג'ר, קרקרים ושמירה על הראש ללא תזוזה על ידי מנוחה על גב המושב. 

מה העלות של המעבורת מבוסטון לפרובינסטאון?

המחירים עבור מעבורת פרובינסטאון משתנים, בהתאם לזמינות, ליום בשבוע, לזמני היציאה בביקוש גבוה ולגורמים אחרים. אנא בדקו את לוח השנה של ההזמנה בעמוד זה עבור המחירים הנוכחיים.  (תעריפי הנסיעה היומית בימים שני, שלישי ורביעי מציעים את הערכים הטובים ביותר!)

מהיכן יוצאת מעבורת פרובינסטאון?

אתרי היציאה הנוחים של המעבורת פרובינסטאון הם לונג וורף בבוסטון ומקמילן וורף בפרובינסטאון. 

היכן נוחתת מעבורת פרובינסטאון?

מיקומי היעד הנוחים של מעבורת פרובינסטאון הם לונג וורף בבוסטון ומקמילן וורף בפרובינסטאון. 

כמה מהר עוברת מעבורת פרובינסטאון?

מעבורת פרובינסטאון נוסעת במהירות של עד 40 קשר (כ-46 קמ"ש), ומביאה אתכם אל פרובינסטאון וממנה בתוך כ-90 דקות. 

האם אני צריך מכונית ב- פרובינסטאון?

לא, אתה לא צריך מכונית בפרובינסטאון.  המעבורת מגיעה למקמילן וורף (MacMillan Wharf), במרחק צעדים ספורים בלבד מרחוב מסחרי (Commercial Street), אזור הקניות והאוכל הראשי של פרובינסטאון.  השכרת אופניים, סיורים בדיונות ואוטובוסים לחוף זמינים גם כן. 

יש סירה מבוסטון לפרובינסטאון?

בוסטון הרבור סיטי קרוזס מציעה את המעבורת המהירה של פרובינסטאון מלונג וורף בבוסטון למקמילן וורף בפרובינסטאון תוך 90 דקות בלבד.  המעבורת פועלת ממאי עד אוקטובר. 

האם המעבורת המהירה של פרובינסטאון פועלת כל השנה?

המעבורת המהירה של פרובינסטאון פועלת באופן עונתי, מאמצע מאי עד אמצע אוקטובר בכל שנה.